Diskussion:Svenska episoder
Från Polkagriswiki
Eventuellt bordeman sortera upp de olika händelserna i tex lönerörelser, uppror, organisering, osv.. Fast jag vet inte. De går ju oftast i varandra... Kommer fan bli omöjligt att skriva ut alla små jäkla löneaktioner verkar det som.
Kanske skall det vara olika nivåer på nåt sätt?
1. Efter regioner > städer >
2. Tidslinje
3. Typ av uppror/kamp
4. Storlek... typ lista de största eller nåt.